Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Shmyha Y$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Shmyha Y. Scientific and theoretical principles of genres in modern advertology [Електронний ресурс] / Y. Shmyha // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_10 Питання жанрової системи в сучасному рекламознавстві має важливе теоретичне і практичне значення. Мета дослідження - з'ясування природи і типології жанрів реклами, а також тенденцій розвитку та їх сучасного стану. Встановлено диференціацію рекламних жанрів залежно від каналів передачі реклами (її носіїв), цільових орієнтирів рекламування, різних типів аудиторії, напрямів розвитку реклами.
|
|
|